Samen

Bij Oldelft Benelux staat de klant altijd centraal en wij willen u dit laten merken. Oldelft Benelux bestaat voor het grootste gedeelte uit de service en support medewerkers, verdeeld over twee afdelingen. Deze medewerkers staan stuk voor stuk in voor een optimale samenwerking tussen u en onze organisatie en hiermee streven we naar een 100 % klanttevredenheid. Alleen samen staan we sterk.

 

SOM service

Over service en support maken we graag vooraf duidelijke afspraken zodat u weet waar u aan toe bent. Bij Oldelft Benelux werken we met verschillende niveaus van Service Level Agreement (SLA). Samen met u bespreken we de overeenkomst die voor uw situatie het beste bij u past. Wij noemen dit SOM, Service Op Maat, immers samen bereiken we meer dan als som van afzonderlijke partijen.

 

Voor en na installatie

Door de synergie tussen de verkoop medewerkers en de service medewerkers is de service afdeling al in een vroeg stadium voor u aan het werk. In veel trajecten wordt, al voor onze aanbieding aan u, de voor u meest passende oplossing doorgesproken. Na uw opdracht wordt het project overgedragen aan het Project bureau. Het Project bureau draagt, in overleg met u, zorg voor de installatie en oplevering van de afgesproken oplossing. Door de veelvuldige contactmomenten tussen onze afdelingen zorgen we dat we op de hoogte blijven van hetgeen bij onze klanten speelt.

Service & Support

 

Generaal de Wittelaan 17B

Mechelen

2800 Belgium

 

info@oldelftbenelux.be

tel: +32 (15) 21 51 10

fax: +32 (15) 21 51 19

http://oldelftbenelux.be

Verstuur het bericht...

The server encountered an error.

Form received.